https://suno.com/song/b16fc395-e7e4-430f-b517-be89f8c5f5f6
Ο ήλιος ξαποσταίνει μες στο δειλινό,
της Κάσου αγναντεύει το βασίλειο.
στην αγκαλιά χορεύει ενός θεού Σκυλά.
ψάχνουνε να βρούνε των Κασίων τα παιδιά.
που είστε,
που είστε βρε παιδιά;
-Μέσα στις λέξεις της ζωής , στα αστραπόβροντα.
είμαστε εδώ,
είμαστε εδώ.
στις ανθοστόλιστες μας εκκλησιές
στις δροσερές πηγές, στα αλμυρά νερά
γεύοντας σιτάκα, δρίλα κι ΄ αλευρά.
των Κασιωτών πλάθονται οι ψυχές
και σαν τ΄ αστέρια τ΄ ουρανού, φεγγοβολούν
μάνες , ηρώων παίδων, αγρυπνούν.
Που είστε,
Που είστε βρε παιδιά ;
-Μέσα στο ροΰκιο της ζωής , στα μαύρα δάκρυα.
Στην Αγιά Μαρίνα, πάνω στα βουνά
στις εκκλησιές και στ΄ αγιοκλήματα
στον όρμο της Χελάτρου που βγαίνουν ξωτικά,
μια μυρωδιά τριγύρω από δρακοντιά,
Χειμώνα ευωδιάζουν μαρτολούλουδα.
των δοξασμένων άγρυπνων φρουρών.
Πού θε να σκύψω να προσευχηθώ
πως με της γης τα κρίνα να αρμαθιαστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Φίλοι και επισκέπτες αυτού του Ιστολογίου, σας παρουσιάζω μελοποιημένη ποίησή μου με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.