ΤΟ ΑΚΟΥΤΕ : https://suno.com/song/fdb65591-827d-4f6f-a20f-99434241aca0
Το ογδόντα δύο
βγήκα απ' το σχολείο.
Ύστερα πτυχίο
μ’ ένα μπλε λοφίο,
του στρατού πορνείο.
Μ’ άλλους στην Αυλώνα
με χακί γαλόνια.
Αναφορές, διατάξεις,
Ανακατατάξεις.
Πάρτε δέκα κάμψεις
και τα ίδια πάλι.
Σφιχτά τα κορδόνια,
βαριά τα κεφάλια.
Γύμναση, πορεία,
και στο Πετροχώρι,
χαφιέδες, στρατονόμοι.
Μπάφο οι έμποροι.
Και μέσα στη βροχή,
μάθαμε να στέκουμε,
να μη σκύβει η ψυχή.
Πάρτε δέκα κάμψεις.
Στη φωτιά και στο χιόνι!
Πάρτε δέκα κάμψεις.
Αδελφέ να ζήσεις.
Αδελφέ να ζήσεις.
Κι ό,τι μας λύγισε
πίσω θα γυρίσει.
Πίσω απ' τη κουρτίνα
λάμπουν στην βιτρίνα.
Τους πήραμε χαμπάρι!
Δύσκολα τα χρόνια,
ήλιοι μα και χιόνια.
Στην Ανατολή, στη Δύση
δωρεάν γαμισι.
Το μυαλό σε πλύση!
Κι όμως δεν μας βρήκαν,
όσοι επιζήσαν
πίσω δεν γυρίσαν!
κι αλλαξοπιστήσαν.
Στη μνήμη το γυρίσαν.
Και μας το παραδώσαν.
Σαν παλιά φωτογραφία.
Με σκονισμένο φως.
Όσα μας σημάδεψαν
τα κουβαλάμε εντός
Πάρτε δέκα κάμψεις.
Στη φωτιά και στο χιόνι!
Πάρτε δέκα κάμψεις.
Αδελφέ να ζήσεις.
Αδελφέ να ζήσεις.
Κι ό,τι μας λύγισε
πίσω θα γυρίσει.
σβήνουν τα κεράκια.
Γύρω απ' τη ζωή μας,
χτυπάνε παλαμάκια.
Γέρικα γεράκια!
Μα ακόμα όρθιοι.
Με σπασμένα γόνατα.
Και βλέμμα καθαρό.
Πάρτε δέκα κάμψεις.
Στη φωτιά και στο χιόνι!
Πάρτε δέκα κάμψεις.
Αδελφέ να ζήσεις.
Αδελφέ να ζήσεις.
Κι ό,τι μας λύγισε
πίσω θα γυρίσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Φίλοι και επισκέπτες αυτού του Ιστολογίου, σας παρουσιάζω μελοποιημένη ποίησή μου με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.